Рекламно-інформаційна політика видавництв у перше десятиліття незалежності України

Автор(и)

  • Ірина Копистинська Івано-Франківський університет права імені короля Данила, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141227

Ключові слова:

реклама, промоція, книга

Анотація

У статті досліджується формування в українських видавництвах рекламно-інформаційної системи просування книги наприкінці ХХ — початку ХХІ ст. Зазначається, що основними елементами комунікацій були реклама та промоція.

Біографія автора

Ірина Копистинська, Івано-Франківський університет права імені короля Данила

Канд. філол. н., доц.

Посилання

Bejverstok, Je. (1999). Knizhnyj marketing: Perevod s anglijskogo [Book Marketing: Translation from English]. Saint-Petersburg: BKhV, p. 336 (in Russian).

Zabuzhko, O. (2001). Spilkuvannia vid sertsia y do sertsia ye naidiievishoiu reklamoiu [Communication from heart to heart is the most effective advertising]. Knyzhkovyi ohliad [Book review], №12, pp. 27–30 (in Ukrainian).

Ivashchuk, O. (2002). Piarshchyky za sumisnytstvom [PR experts plurastically]. Knyzhkovyi ohliad [Book review], №7–8, pp. 43–48 (in Ukrainian).

Kliuchkovska, H. (2000). Knyzhkova promotsiia yak vzaiemodiia knyzhkovoi spravy ta ZMI (zasady formuvannia ukrainskoi modeli) [Book promotion as interaction of book business and mass media (principles of formation of the Ukrainian model)]. Kandydatska dysertatsiia [Candidate’s dissertation]. Lviv: p. 176 (in Ukrainian).

Koval, O. (2002). USE pro reklamu [ALL about advertising]. Knyzhkovyi klub plius [Book club plus]. №4, p. 19 (in Ukrainian).

Komarov E. I. (2000). Jeffektivnoe izdatel’stvo. Menedzhment i marketing v izdatel’skoj dejatel’nosti: Uchebno-metodicheskoe posobie dlja sistemy povyshenija kvalifikacii [Effective publishing house. Management and marketing in publishing: Teachingmethodical manual for the system of professional development]. Moscow: Logos, Moscow State University of Printing Arts, p. 240 (in Russian).

Leonov, I. V., Semenova, M. I. (1985). Efektyvnist propahandy i reklamy knyhy [The effectiveness of propaganda and book advertising]. Kyiv: Reklama, p. 20 (in Ukrainian).

Drachuk, O., Melnyk, Yu. M. (2010). Analiz kompleksu marketynhu knyhovydavnychoi spravy [Analysis of the marketing marketing of book publishing business]. Marketynh i menedzhment innovatsii [Marketing and innovation management]. №1, pp. 96–101 (in Ukrainian).

Pocheptsov, H. H. (2004). Pablik ryleishnz: Navchalnyi posibnyk [Public relations: A manual]. (Vol. 2). Kyiv: Company «Znannia», KOO, p. 373 (in Ukrainian).

Rodyk, K., Stus, D., (Eds.) (2002). Ukrainskyi best. Knyzhka roku 2001 [Ukrainian best The book of the year 2001]. Kyiv: Abrys; Knyzhnyk-review, p. 192 (in Ukrainian).

Appelbaum, J. (1989). How to Get Happily Published. Penguin Books Canada Limited, Markham, Ontario, Third edition, p. 306 (in English).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-11

Як цитувати

Копистинська, І. (2018). Рекламно-інформаційна політика видавництв у перше десятиліття незалежності України. Український інформаційний простір, (1), 242–252. https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141227

Номер

Розділ

РЕКЛАМА ТА ПРОМОЦІЯ