DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141227

Рекламно-інформаційна політика видавництв у перше десятиліття незалежності України

Ірина Копистинська

Анотація


У статті досліджується формування в українських видавництвах рекламно-інформаційної системи просування книги наприкінці ХХ — початку ХХІ ст. Зазначається, що основними елементами комунікацій були реклама та промоція.

Ключові слова


реклама, промоція, книга

Повний текст:

PDF

Посилання


Bejverstok, Je. (1999). Knizhnyj marketing: Perevod s anglijskogo [Book Marketing: Translation from English]. Saint-Petersburg: BKhV, p. 336 (in Russian).

Zabuzhko, O. (2001). Spilkuvannia vid sertsia y do sertsia ye naidiievishoiu reklamoiu [Communication from heart to heart is the most effective advertising]. Knyzhkovyi ohliad [Book review], №12, pp. 27–30 (in Ukrainian).

Ivashchuk, O. (2002). Piarshchyky za sumisnytstvom [PR experts plurastically]. Knyzhkovyi ohliad [Book review], №7–8, pp. 43–48 (in Ukrainian).

Kliuchkovska, H. (2000). Knyzhkova promotsiia yak vzaiemodiia knyzhkovoi spravy ta ZMI (zasady formuvannia ukrainskoi modeli) [Book promotion as interaction of book business and mass media (principles of formation of the Ukrainian model)]. Kandydatska dysertatsiia [Candidate’s dissertation]. Lviv: p. 176 (in Ukrainian).

Koval, O. (2002). USE pro reklamu [ALL about advertising]. Knyzhkovyi klub plius [Book club plus]. №4, p. 19 (in Ukrainian).

Komarov E. I. (2000). Jeffektivnoe izdatel’stvo. Menedzhment i marketing v izdatel’skoj dejatel’nosti: Uchebno-metodicheskoe posobie dlja sistemy povyshenija kvalifikacii [Effective publishing house. Management and marketing in publishing: Teachingmethodical manual for the system of professional development]. Moscow: Logos, Moscow State University of Printing Arts, p. 240 (in Russian).

Leonov, I. V., Semenova, M. I. (1985). Efektyvnist propahandy i reklamy knyhy [The effectiveness of propaganda and book advertising]. Kyiv: Reklama, p. 20 (in Ukrainian).

Drachuk, O., Melnyk, Yu. M. (2010). Analiz kompleksu marketynhu knyhovydavnychoi spravy [Analysis of the marketing marketing of book publishing business]. Marketynh i menedzhment innovatsii [Marketing and innovation management]. №1, pp. 96–101 (in Ukrainian).

Pocheptsov, H. H. (2004). Pablik ryleishnz: Navchalnyi posibnyk [Public relations: A manual]. (Vol. 2). Kyiv: Company «Znannia», KOO, p. 373 (in Ukrainian).

Rodyk, K., Stus, D., (Eds.) (2002). Ukrainskyi best. Knyzhka roku 2001 [Ukrainian best The book of the year 2001]. Kyiv: Abrys; Knyzhnyk-review, p. 192 (in Ukrainian).

Appelbaum, J. (1989). How to Get Happily Published. Penguin Books Canada Limited, Markham, Ontario, Third edition, p. 306 (in English).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бейверсток Э. Книжный маркетинг : Пер. с англ. / Э. Бейверсток. — СПб. : БХВ, — 336 с.

Забужко О. Спілкування від серця й до серця є найдієвішою рекламою / Оксана Забужко. // Книжковий огляд. — 2001. — № 12. — С. 27-30.

Іващук О. Піарщики за сумісництвом / Олена Іващук. // Книжковий огляд. — — № 7-8. — С. 43-48.

Ключковська Г. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) : Дис. на здоб. наук. ступ. канд. філол. н. / Галина Ключковська — Львів, 2000. — 176 с.

Коваль О. УСЕ про рекламу / Олександра Коваль // Книжковий клуб плюс. — № 4. — С. 19.

Комаров Е. И. Эффективное издательство. Менеджмент и маркетинг в издательской деятельности: Учебно-методическое пособие для системы повышения квалификации / Н. П. Маковеев, Е. И. Комаров. — М. : Логос : Московский государственный университет печати, 2000. — 240 с.

Леонов І. В. Ефективність пропаганди і реклами книги / І. В. Леонов, М. І. Семенова. — К. : Реклама, 1985. — 20 с.

Мельник Ю. М. Аналіз комплексу маркетингу книговидавничої справи / Юлія Мельник, Олена Драчук. // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — № 1. — С. 96-101.

Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : Навч. посіб. / Г. Почепцов. — 2-ге вид., випр. і доп. — К. : Т-во «Знання», КОО, 2004. — 373 с.

Український best. Книжка року’2001 / Упоряд. К. Родик, Д. Стус. — К. : Абрис; Книжник-review, 2002. — 192 с.

Appelbaum J. How to Get Happily Published. / J. Appelbaum. — Penguin Books Canada Limited, Markham, Ontario — Third edition, 1989. — 306 p.





Copyright (c) 2018 Ірина Копистинська

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.