Імідж вищого навчального закладу культури і мистецтв як запорука його успіху
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141089Ключові слова:
PR-технології, імідж, корпоративна місія, корпоративна індивідуальність, event-менеджмент, образ керівникаАнотація
Мета дослідження – виявити сутність основних аспектів і технологій створення іміджу вищого навчального закладу культури і мистецтв. Здійснити спробу їх узагальнення та класифікації у відповідності до обраного фаху. Методи дослідження становлять сукупність базових принципів дослідження: об’єктивності, системності, багатофакторності, комплексності, а для досягнення мети використані наступні методи наукового пізнання: описовий та логіко-аналітичний. Наукова новизна. Досліджується створення позитивного іміджу вищого навчального закладу культури і мистецтв засобами PR-технологій. Висновки. Образ вузу складається з безлічі компонентів. Громадська думка про кожну його складову, в свою чергу, впливає на формування іміджу організації загалом.Для побудови адекватної стратегії управління іміджем вузу необхідно знати, які з них, через специфіку даної організації, мають пріоритетне значення. Які компоненти образу вузу виступають одночасно і як критерії вибору даної організації. Сучасний вітчизняний виш, як державний так і приватний, знаходиться в постійному пошуку стратегії посилення власного становища на ринку освітніх послуг. Проте далеко не всі усвідомлюють той факт, що однією з найефективніших стратегій досягнення даної мети є формування позитивного іміджу вузу.
Посилання
Bouari, F. A. (2001). Public relations, or strateg y of trust. Moscow: The Infra-M Publishing House.
Bekker, E. G., Burdelov, T. N., and Yudanov, A. Iu. (2012). Brand and economic sustainability of the University: a monograph. Moscow: KNOUS.
Danilenko, L. V. (2003).’Image of an educational institution’. Spravochnik rukovoditelya obrazovatel’nogo uchrezhdeniya [Image of an educational institution], no. 1, pp. 41–48.
Dowling, G. Reputation of the firm: creation, management and evaluation of effectiveness. Translated from English by A. V. Kuznetsova. Moscow:
IMAGE-Contact: INFRA-M. Egorova-Gantman, E. V. (1994). Image of the leader: a psychological guide for politicians. D. Ed. Moscow: Russian Academy of Public Administration under the President of the Russian Federation.
Kadochnikov, N. A. (2005). Corporate Midge as a Competitiveness Factor of a Higher Professional Scientific Institution. D. Ed. Moscow: Akademiya truda i sotsial’nykh otnoshenii.
Karpov, E. B. (2003). ‘Image in education’. PR v obrazovanii [PR in Education], no. 6,pp. 40–50.
Lebedeva, T. Iu. (1999). Public relations. Corporate and political direction: models, value system, SCM channels. Moscow: Moscow: Publishing house of Moscow State University.
Manjakina, E. I. (1994). Political leader: the process of creating an image. D. Ed. Russian Academy of Public Administration under the President of the Russian Federation.
Mercer, D. (1991). IBM: Management in the most prosperous corporation of the world. Translated from English by V. S. Zagashvili. Moscow: Progress.
Furs, R. F. (1996). Image of political leader: psychological structure and ways of optimization. D. Ed. Moscow: Russian Academy of Public Administration under the President of the Russian Federation.
Iakokka, Lee. (1991). Manager’s career. Translated from English by R. I. Stolper. Moscow: Progress.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Михайло Поплавський
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The authors retain copyrights to the work and at the same time grant the journal the right to first publish it under the terms of the Creative Commons Attribution License, which allows other persons to freely distribute the published work with a mandatory reference to its authors and its first publication.
The journal allows the author(s) to hold the copyright without restrictions and to retain publishing rights without restrictions.
The author of the published article has the right to distribute information about it and to post references to work in the electronic repository of the institution.