Імідж вищого навчального закладу культури і мистецтв як запорука його успіху

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141089

Ключові слова:

PR-технології, імідж, корпоративна місія, корпоративна індивідуальність, event-менеджмент, образ керівника

Анотація

Мета дослідження – виявити сутність основних аспектів і технологій створення іміджу вищого навчального закладу культури і мистецтв. Здійснити спробу їх узагальнення та класифікації у відповідності до обраного фаху. Методи дослідження становлять сукупність базових принципів дослідження: об’єктивності, системності, багатофакторності, комплексності, а для досягнення мети використані наступні методи наукового пізнання: описовий та логіко-аналітичний. Наукова новизна. Досліджується створення позитивного  іміджу  вищого  навчального  закладу  культури  і  мистецтв засобами  PR-технологій. Висновки. Образ вузу складається з безлічі компонентів. Громадська думка про кожну його складову, в свою чергу, впливає на формування іміджу організації загалом.
Для побудови адекватної стратегії управління іміджем вузу необхідно знати, які з них, через специфіку даної організації, мають пріоритетне значення. Які компоненти образу вузу виступають одночасно і як критерії вибору даної організації. Сучасний вітчизняний виш, як державний так і приватний, знаходиться в постійному пошуку стратегії посилення власного становища на ринку освітніх послуг. Проте далеко не всі усвідомлюють той факт, що однією з найефективніших стратегій досягнення даної мети є формування позитивного іміджу вузу.

Біографія автора

Михайло Поплавський, Київський національний університет культури і мистецтв

Д-р пед. н., проф.

Посилання

Bouari, F. A. (2001). Public relations, or strateg y of trust. Moscow: The Infra-M Publishing House.

Bekker, E. G., Burdelov, T. N., and Yudanov, A. Iu. (2012). Brand and economic sustainability of the University: a monograph. Moscow: KNOUS.

Danilenko, L. V. (2003).’Image of an educational institution’. Spravochnik rukovoditelya obrazovatel’nogo uchrezhdeniya [Image of an educational institution], no. 1, pp. 41–48.

Dowling, G. Reputation of the firm: creation, management and evaluation of effectiveness. Translated from English by A. V. Kuznetsova. Moscow:

IMAGE-Contact: INFRA-M. Egorova-Gantman, E. V. (1994). Image of the leader: a psychological guide for politicians. D. Ed. Moscow: Russian Academy of Public Administration under the President of the Russian Federation.

Kadochnikov, N. A. (2005). Corporate Midge as a Competitiveness Factor of a Higher Professional Scientific Institution. D. Ed. Moscow: Akademiya truda i sotsial’nykh otnoshenii.

Karpov, E. B. (2003). ‘Image in education’. PR v obrazovanii [PR in Education], no. 6,pp. 40–50.

Lebedeva, T. Iu. (1999). Public relations. Corporate and political direction: models, value system, SCM channels. Moscow: Moscow: Publishing house of Moscow State University.

Manjakina, E. I. (1994). Political leader: the process of creating an image. D. Ed. Russian Academy of Public Administration under the President of the Russian Federation.

Mercer, D. (1991). IBM: Management in the most prosperous corporation of the world. Translated from English by V. S. Zagashvili. Moscow: Progress.

Furs, R. F. (1996). Image of political leader: psychological structure and ways of optimization. D. Ed. Moscow: Russian Academy of Public Administration under the President of the Russian Federation.

Iakokka, Lee. (1991). Manager’s career. Translated from English by R. I. Stolper. Moscow: Progress.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-11

Як цитувати

Поплавський, М. (2018). Імідж вищого навчального закладу культури і мистецтв як запорука його успіху. Український інформаційний простір, (1), 12–20. https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141089

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ