Проблеми взаємодії користувачів і цифрових ЗМІ у контексті проєктування інтерфейсів
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7948.2(4).2019.187427Ключові слова:
інтерфейс, веб-дизайн, проєктування, цифрові медіа, комунікація, взаємодіяАнотація
У статті виокремлено, описано та проаналізовано форми взаємодії користувачів з цифровими медіа, які ускладнюють користування ними, з’ясовано причини їх виникнення. За основу дослідження узято результати розробки інтерфейсів цифрових медіа на основі досвіду користувачів.
Теоретичне осмислення проблем комунікації користувачів з цифровими медіа допоможе зрозуміти причини виникнення цих проблем та дозволить уникнути їх у майбутньому.
Інтерфейс цифрового медіа розглядається як основний компонент, що забезпечує комунікаційну взаємодію між ним і користувачем. Якісний інтерфейс розробляється відповідно до функцій медіа та потреб людей, які користуються ним. Здійснений огляд характеристик, що сприяють комунікаційній продуктивності та ефективно задовольняють потреби користувачів. Адже крім інформаційної цінності ефективний дизайн веб-ресурсу є запорукою його успіху.
Виокремлено характеристики людиноорієнтованого дизайну інтерфейсів взаємодії з користувачем.
Описано проблеми, що виникають при роботі з цифровими медіа. Наведено способи вирішення комунікативних труднощів засобами дизайну та проєктування.
З’ясовано причини виникнення проблем комунікації користувачів з цифровим медіа. Більшість із них полягає у нерозумінні реальних потреб і бажань користувачів та прийняття невдалих (таких, що не відповідають потребам) конструкторських рішень на етапі розробки інтерфейсу.
Посилання
Bredli, Kh. (2016). Dizain. Sovremennyi kreatiff [Design. Modern creatiff] (N. Freiman, Trans.). St. Petersburg: Piter [in Russian].
Kolichestvo polzovatelei smartfonov v Ukraine dostiglo 85% [The number of smartphone users in Ukraine has reached 85%]. (2018). Retrieved from: https://mmr.ua/show/kolichestvo_polyzovateley_smartfonov_v_ukraine_dostiglo_85 [in Russian].
Kuper, A., Reiman, R., & Kronin, D. (2009). Alan Kuper ob interfeise. Osnovy proektirovaniia vzaimodeistviia [About Face 3. The Essentials of Interaction Design] (M. Zislis, per.). St. Petersburg: Simvol-Plius [in Russian].
Markott, I. (2012). Otzyvchivyi veb-dizain [Responsive web design] (P. Mironov, Trans.). Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
Monteiro, M. (2013). Dizain — eto rabota [Design is a work] (D. Kirienko, Trans.). Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
Papanek, V. (2008). Dizain dlia realnogo mira [Design for the real world] (G. Severskaia, Trans.). Moscow: D. Aronov [in Russian].
Uolter, A. (2012). Emotcionalnyi veb-dizain [Emotional web design] (P. Mironov, Trans.). Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
Vroblevski, L. (2012). Snachala mobilnye! [Mobile first!]. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Сергій Шашенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The authors retain copyrights to the work and at the same time grant the journal the right to first publish it under the terms of the Creative Commons Attribution License, which allows other persons to freely distribute the published work with a mandatory reference to its authors and its first publication.
The journal allows the author(s) to hold the copyright without restrictions and to retain publishing rights without restrictions.
The author of the published article has the right to distribute information about it and to post references to work in the electronic repository of the institution.