Професійна орієнтація молоді: брендингова стратегія Київського національного університету культури і мистецтв

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7948.3.2019.171333

Ключові слова:

бренд, брендингова стратегія, профорієнтаційна робота, освітня послуга, Київський національний університет культури і мистецтв

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі створення та підвищення бренда закладу вищої освіти за допомогою інструментарію брендингу та з’ясування особливостей застосування профорієнтаційної роботи як його стратегії.

Створення прикладних розробок і виявлення резервів підвищення соціально-стратегічного потенціалу брендів закладів вищої освіти нині є особливо на часі. Для підсилення промоції Київського національного університету культури і мистецтв як брендингової стратегії було обрано профорієнтаційну роботу серед молоді, якою є випускники шкіл і коледжів.

Зважаючи на специфіку освітніх послуг, яку надає цей заклад вищої освіти, брендинг у цій сфері можна визначити як сукупність методів, прийомів і способів, які дозволяють довести розроблений бренд вишу до споживача освітніх послуг, сформувавши в його свідомості імідж цієї установи і тим самим надавши дієву допомогу абітурієнту у сприйнятті та аналізі відмінних особливостей і переваг навчального закладу.

Основними об’єктами брендингу вишу є специфічний продукт — освітня послуга, корпоративна культура, персонал, керівники, студенти та випускники.

Професійно-орієнтаційна робота КНУКіМ, яка зарекомендувала себе як стратегія підсилення бренда вишу, має свої переваги та специфіку у порівнянні з іншими вишами.

За рахунок особистого іміджу керівника вишу відбувається підвищення бренда вищого навчального закладу.

Профорієнтаційна робота як стратегія брендингу виявилася довгостроковим планом дій, який спрямований на забезпечення і постійне зміцнення прихильності та лояльності соціокультурного середовища до вишу. Проаналізовано основні поширені формати профорієнтації: програми менторства, стажування, волонтерської діяльності, акція «Вільний рік».

Біографія автора

Михайло Поплавський, Київський національний університет культури і мистецтв

Д-р пед. н., проф.

Посилання

Dunets, L. M. (2013). Formy i metody proforiientatsiinoi roboty u v yshchomu navchalnomu zakladi [Forms and methods of vocational guidance work at a higher educational institution]. Zbirnyk naukovykh prats Khmelnytskoho instytutu sotsialnykh tekhnolohii Universytetu “Ukraina”,1(7), рр.8–88 [In Ukrainian].

Fukuyama, F. (1989). Teoreticheskie osnovy professional’noy orientatsii [Theoretical foundations of vocational guidance].Moscow:MoscowStateUniversity [In Russian].

James, P., Sampson, Jr., Watts, A. G, Palmer, M. & Hughes, D. (2000). International Collaboration in Translating Career Theory to Practice. The Career Development Quarterly, Vol. 4, pp. 332–339. https://doi.org/10.1002/j.2161-0045.2000.tb00878.x.

Kotler, F. (2011). Stratehichnyi marketynh dlia navchalnykh zakladiv [Strategic Marketing for Educational Institutions] M. S. Lylyk & I. O. Vasylenko, (Trans. inEng.). Kyiv : Khimdzhest [In Ukrainian].

Pivtorak, H. P. (Ed). (2006). Mentor. Suchasnyi slovnyk inshomovnykh sliv [Mentor. Modern dictionary of foreign words]. Kyiv : Dovira [In Ukrainian].

Plysenko, H. P. (2016). Brendynh i brend-bildinh yak naivazhly vishi instrumenty v konkurentsii na rynku osvitnikh posluh [Branding and brand building as the most important tools in competition in the market of educational services]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia: Ekonomichni nauky, 4(101), рр. 41–47 [In Ukrainian].

Poplavskyi, M. M. (2017). Rektor [Rector]. Kyiv : R.K. Maister-prynt [In Ukrainian].

Semeniuk, S. (2013). Brendynh v yshchoho navchalnoho zakladu [Branding of a higher educational institution]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk, 3(42), рр.133–138 [In Ukrainian].

Watts, A. G. (1997). Strategic Directions for Career Ser vices in Higher Education. Cambridge: AGCAS/ NICEC/CR AC. 60 р.

Wheeler, А. (2003). Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Entire Branding Team. New Jersey : John Wiley & Sons, Ins.,Hoboken.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-01

Як цитувати

Поплавський, М. (2019). Професійна орієнтація молоді: брендингова стратегія Київського національного університету культури і мистецтв. Український інформаційний простір, (1(3), 25–46. https://doi.org/10.31866/2616-7948.3.2019.171333

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ