Традиції рекламної і промоційної діяльності видавництва «Веселка»

Автор(и)

  • Оксана Іванченко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141225

Ключові слова:

Національне спеціалізоване видавництво дитячої літератури «Веселка», рекламна діяльність, промоційна діяльність, видавнича діяльність

Анотація

У статті проаналізовано промоційний досвід Національного спеціалізованого видавництва дитячої літератури «Веселка» в порівняльно-історичному аспекті, що є цінним для сучасного розвитку видавничої справи в Україні

Біографія автора

Оксана Іванченко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Канд. н. із соц. комунік., доц.

Посилання

Buzhbetska, A. (2009). Reklamno-informatsiina diialnist u hurtovii ta rozdribnii torhivli knyhoiu v Ukraini [Advertising and information activities in the wholesale and retail trade book in Ukraine]. Visnyk Knyzhkovoi palaty [Herald of the Book Chamber], №3, pp. 8–10 (in Ukrainian)

Hoian Ya. «Veselka» zhyve Ukrainoiu [«Rainbow» lives in Ukraine]. Retrieved from http://www.ualogos.kiev.ua/fulltext.html?id=540/ (in Ukrainian).

Demianova, L. (2004). Statystychnyi ohliad vypusku knyzhkovykh vydan dlia ditei v Ukraini [Statistical review of the issue of book editions for children in Ukraine]. Visnyk Knyzhkovoi palaty [Herald of the Book Chamber], №12, pp. 3–9 (in Ukrainian).

Zvit pro robotu vydavnytstva za 1979 rik [Report on the work of the publishing house in 1979]. Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv-muzei literatury i mystetstva Ukrainy [Central State Archive-Museum of Literature and Art of Ukraine]. F. 667, Op. 1, Od. zb. 3502, Sheet 34 (in Ukrainian).

Ivashchuk O. (2002). Piarshchyky za sumisnytstvom [PR experts plurastically]. Knyzhkovyi ohliad [Book review]. (N. p.), №7–8, pp. 43–48 (in Ukrainian).

Korzhenko S. Jarema Gojan vydal knigu s risunkami svoego djadi [Yarema Guyan issued a book with drawings of his uncle]. Retrieved from http://gazeta.ua/index.php?id=273688〈=ru/ (in Russian).

Lytvynenko, O. (2010). Yakisni parametry natsionalnoho knyhovydannia dytiachoi khudozhnoi literatury [Qualitative parameters of the national book publishing of children’s literature]. Visnyk Knyzhkovoi palaty [Herald of the Book Chamber], №8, pp. 2–10 (in Ukrainian).

Reklamni prospekty «Dytvydavu URSR» [Advertising brochures «Children’s Edition of the UkrSSR»]. TsDAMLMU, F. 667, Op. 1, Od. zb. 56, Sheet 1 (in Ukrainian).

Teremko, V. (2009). Osnovni zasady vydavnychoho biznesu: navchalnyi posibnyk [Basic Principles of Publishing Business: Tutorial]. Seriia «Alma-Mater» [Seria «Alma-Mater»]. Kyiv: Akademvydav, p. 136 (in Ukrianian).

Tymoshyk, M. (2005). Vydavnychyi biznes: Pohliad zhurnalista, vydavtsia, vchenoho [Publishing Business: The View of a Journalist, Publisher, and Scientist]. Seriia «Biblioteka vydavtsia, redaktora, avtora» [«Library of Publisher, Editor, Author»]. Kyiv: Nasha kultura I nauka, p. 328 (in Ukrainian).

Tymoshyk, M. (2003). Vidnosyny vydavnytstva i realizatoriv drukovanoho produktu [Relations between the publishing house and the publishers of the printed product]. Drukarstvo [Typography], №1, pp. 28–31 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-11

Як цитувати

Іванченко, О. (2018). Традиції рекламної і промоційної діяльності видавництва «Веселка». Український інформаційний простір, (1), 235–241. https://doi.org/10.31866/2616-7948.1.2018.141225

Номер

Розділ

РЕКЛАМА ТА ПРОМОЦІЯ